domingo 9 de agosto de 2009
L'Esfinx de les corretjoles (Agrius convolvuli)
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Hola a tothom,sóc el Pere :-) de Coll de Nargó (Lleida). En aquest blog intentaré posar un recull de les fotografies que he anat realitzant del poble. També hi posaré fotografies que he fet de la natura que l'envolta, paisatges, ocells, insectes, flors....A part, intentaré anar animant el blog amb d'altres temes, com excursions, viatges, enllaços a altres blogs interessants,etc. Espero que us agradi!!
1 comentarios:
Borinot!
...a la ruta wai, vam trobar una papallona moribunda i de seguida la Rosó va dir: foto - foto! per l'amant de les bestioletes!!!
No sé si l'has vista, però que sàpigues que es va fotografiar per poder-te-la mostrar...la trobaràs aquí http://picasaweb.google.com/rosoargerich/RutaWai09#5366103414010441650
ara sí: "Boranit!"
Publicar un comentario en la entrada